Webinarium „Rola nauczyciela na wystawach” | Nauka Dla Ciebie
A A A

Webinarium „Rola nauczyciela na wystawach”

11.06.2019 Warszawa (woj. mazowieckie)

Powrót

Po co przychodzić z uczniami do Centrum Nauki Kopernik? Jak doświadczanie
i eksperymentowanie pomaga w budowaniu podstaw ułatwiających nauczanie teorii? Jak
przebiega proces uczenia się na wystawach? Obserwator czy animator – jaką postawę wobec
uczniów powinien przyjąć nauczyciel podczas szkolnej wizyty w Centrum Nauki Kopernik?
Zapraszamy na webinarium, podczas którego poszukamy odpowiedzi na te i podobne
pytania. Startujemy 11 czerwca 2019 r., o godz. 17.00.
Link do zapisów na webinarium
(Zalecamy użycie przeglądarki Google Chrome z Flashem.)

Miejsce wydarzenia

Warszawa (woj. mazowieckie)

173 mln

złotych na
Trzecią Misję
Uczelni

(211 projektów)

10 mln

złotych na
Uniwersytety Trzeciego Wieku
(34 projekty)

54,5 mln

złotych na
Uniwersytet Młodego Odkrywcy
(220 projektów)